Re[2]: Ekran Cozunurluk 800x600

Selamlar,
Benzer bir problemle uğraşıyorum. Bu yüzden buraya yazdım.
31r0a serge kurmaya çalışıyorum.
Zaten kurulu ve kullanıyordum. Grub hata verdi ve sisteme erişemedim.
Yeniden kuruyorum.
Fakat xserver başlamıyor bir tüelü.
dpkg-reconfigure xserver-xfree86 komutuyla hemen hemen tüm
parametreleri denedim ama bir türlü xserver başlamıyor.
philips 107p4 monitor ATI 9250 ekran kartım var.
ekran kartını vesa olarak değiştirdim.
çözünürlüğü 800X600 70Hz olarak bile ayarladım olmuyor.
"Fatal error screens not found" gibi bir mesaj veriyor.
Yeni kurulumu kernel 2.6.8 versiyonu ile yapıyorum tek fark bu.
Teşekkürler.