Re: wvdial ile baglandı, firefox baglantıdan habersiz

Merhaba,

Wed, 17 Aug 2005 09:11:03 +0300 tarihinde "Fatih" <folcer@gmail.com>
yazdi:

> internete dialup baglaniyorum. wvdial ile
> baglandiktan sonra  firefox bu baglantinin farkinda olmuyor.
> firefox un vb..  bu baglantiyi kullanmasini nasil saglayabilirim.
Makinanizda bir ethernet karti varsa ve onun icin bir ontanimli bir ag
gecidi tanimli ise, hala o ag gecidi kullanilmaya calisiliyor olabilir.

Ontanimli ag gecidini kaldirarak bir de o sekilde baglanmayi deneyin.

                   Doruk

Ankara : 0.312.3857026  /  Istanbul : 0.216.4284693