Ekran Cozunurluk 800x600

Merhaba,

Internette SSS te veya FAQ ta aradim ama uygulanan seylerden sonra da bir degisim olmadi. Ben Debian Sarge in dumani uzerinde kullanicisiyi. Yaklasik 10 dakika once bilgisayarima yukledim. Artik ben de bir Debianer oldum.

Ama;

ekran cozunurlugu 800x600 dan daha fazlaya cikmiyor. Cok da derin bilgim olmadigi icin cok basit sekilde,

uygulamalar - masa ustu tercihleri - ekran cozunurlugu

nden yapiyorum. Ama tahmin edersiniz ki olmuyor.

nasil yapmam icab ediyor? Daha once listede sorulduysa ve cevablandiysa, ben de onu gormemissem, simdiden hepinizden teker teker af dilerim.

Saygilarimla
Mehmet Haldun Dursunoglu