Re: Thunderbird ile ilgili birkaç soru

Merhabalar,

Sanırım ortada uygulama ya da anlaşılma ile alakalı ufak bir problem var.
Ben `view` --> `sort by` yolunu takip ederek `date`, `descending` ve
`threaded` seçeneklerini seçili hale getirdiğimde maillerimin tam da
istediğiniz gibi gruplanıp tarihe göre sıralandığını görüyorum.

Örnek ekte.
Acaba istediğiniz daha farklı bir şey mi?

iyi çalışmalar,
koray

JPEG image