Re: Thunderbird ile ilgili birkaç soru

veli akçakaya <v.akcakaya@gmail.com> writes:

> Merhabalar,

Merhaba

> arkadaşlar www.gmail.com'un ve kendi mail serverimdeki mailleri
> Thunderbird ile kontrol etmeye karar verdim ve gayet kullanışlı
> oluyor. Ancak birkaç sorum olacak yardımcı olursanız sevinrim.
>
> 1. Tarayıcıdan gmail kullanan arkadaşlar bilirler, gmail'de aynı konu
>    başlığındaki mailler tek mail gibi davranıyor. Ben thunderbird'de
>    de aynı gmail'de olduğu gibi aynı konu başlığı altındaki mailleri
>    tek mail olarak görebilir miyim? Herhangi bir eklenti var mıdır?

View -> Sort By -> Threaded seçeneklerini takip ederseniz,
istediğinize ulaşabilirsiniz. Ayrıca belirteyim, Gmail ve diğer Thread
destekli MUA'lar konuya göre sıralama yapmıyorlar, mesaj
başlıklarındaki referanslara göre bu işlemi gerçekleştiriyorlar.

> 2. Maillerimi kimi zaman thunderbird ile kimi zaman da tarayıcıdan
>    kontrol etmek durumundayım. Herhangi bir yöntemle okuduğum mailin
>    her iki tarafta da (hem tarayıcıda hem de thunderbird'de) okunmuş
>    olarak işaretlenmesini sağlayabilir miyim? Yani thunderbird'de
>    okuduğum bir maili firefox ile kontrol ettiğimde de okunmuş olarak
>    işaretlenmesini sağlayabilir miyim?

Sanırım bu isteğinizi Google'a yazmalısınız. Çünkü konu onları
ilgilendiriyor. Hatta tahminimce pop3 desteğini etkinleştirdiğiniz
hesaba gelen mesajlar farklı farklı yerlerde saklanıyor. Çünkü web
arayüzünden girip sildiğiniz mesajlar pop'ta hala duruyor
oluyor. Yanılıyorda olabilirim, ancak bende öyle çalışıyor.

> Şimdiden teşekkürler,
> Kolay gelsin...

Teşekkürler, size de.