Re: mplayer altyazı sorusu...

Yanıtlar için teşekkürler.

VLC player'ı zaten kullanıyorum. Ama altyazı onda da sorunlu. Bazen
gösteriyor bazen göstermiyor ve bunun nedenini çözemedim.

Bu arada bildiğim kadarıyla VLC, mplayer üstüne kurulu değil.
Sistemimde mplayer yüklü değilken VLC vardı ve filmleri sorunsuz bir
şekilde izlioyrdum. Zaten VLC, Windows üzerinde de kullandığım bir
player. (Codec kurmanıza gerek bırakmaması ve emule'de prewiev
yapabilme gibi güzel özelliklri de var... :) )

mplayer'ın mailing listini deneyeceğim, teşekkürler...