Re: güncelleme de gpg sorunu

Merhaba,

* ZEKI CATAV [Mon, Aug 15, 2005 at 10:47:01AM +0300]
[...]
> ftp://ftp.tr.debian.org/debian/dists/stable/Release.gpg: Could not
> connect data socket, connection timed out

Asagidaki islemleriniz tamamlanmis gorunuyor. Burada Release.gpg
paketine ulasimda mi bir problem olmus yoksa "gpgv" ile anahtarin
dogrulamasi yapilirken mi problem olmus tam anlayamadim dogrusu.
Aslinda yukaridaki adreste anahtar var ve anahtar sorunsuz gorunuyor.

Su an apt 0.6 kullandigim bir makine olmadigi test edemiyorum.
Bu noktada apt 0.6 kullanan arkadaslardan rica edelim, apt 0.6 ile
yukaridaki depoyu kullananlar arkadaslar benzer durum ile karsilasip
karsilasmadiklarini aktarirlarsa memnun oluruz.

[...]

--
Saygilarimla,
Serdar Aytekin