Re: AMD64 Masaüstü Kurulumu (Çaylak)

Merhaba,

* tGa [Sun, Aug 14, 2005 at 09:58:35PM +0300]
[...]
> dpkg-buildpackage: source package is nvidia-graphics-drivers
> dpkg-buildpackage: source version is 1.0.7174-3
> dpkg-buildpackage: source maintainer Randall Donald
> dpkg-buildpackage: host architecture is amd64
> dpkg-checkbuilddependencies: Unmet build dependencies :debhelper (>>4.0.0)
> dpkg-buildpackage: build dependecies/conflicts unsatisfied; aborting...
> (use -d flag to override)
>
> bunun ardından -d bayrağını denedim ve bu sefer;
>
> # dpkg-buildpackage -b -uc -d
> dh_testdir
> make: dh_testdir: koomut bulunamadı
> make: *** [clean] hata 127

Bu hatayi asmak icin debhelper paketini yuklemek gerekecek.

> Bunun üzerine x-window kurulumu yapmaya çalışmadım ve öylece bekliyorum
> denebilir. Tavsiyelerinizi bekliyorum, teşekkürler.

Bence X sunucusunu kurun ve yapilandirin. Nvidia ile ilgili islemlere
daha sonrada bakabilirsiniz. xserver-xfree86 ayarlarinda ekran kartinizi
"vesa" surucusu ile veya "nv" surucusu ile  kullanmayi deneyin. Bu suruculer
ekran kartinizdan istediginiz verimi almanizi engeller ancak yine de
sizin X sunucu ile calismanizi saglar. Dedigim gibi bence asagidaki
belgeyi takip ederek (tabi sizde sources.list dosyasi AMD icin olacak)
X'i kurmaya ve yapilandirmaya calisin. Ekran kartinin suruculerini
en son kisimda halletmeye calismak uygun olabilir. Ilk etapta "nv"
surucusu sizin isinizi kismen halledecektir diye dusunuyorum.

--
Saygilarimla,
Serdar Aytekin