mplayer altyazı sorusu...

Selamlar...

mplayer'da izlediğim filmlere altyazı eklemeyi sonunda sorunsuz bie
şkilde başardım. Sanırım programla ilgili tek sorunum kaldı.
Altyazının yerini, film görüntüsünün alt ve üst sınırları içinde
hareket ettirebiliyorum. Benim yapmak istediğimse, filmin altında
kalan siyah alana koymak. Bir türlü beceremedim ve internette
bakındığım yerlerde de herhangi bir çözüme rastlamadım.

Nasıl yapılabileceği hakkında fikri olan, veya bu dileğimi
gerçekleştirebileceğim bir başka oynatıcı bilen arkadaşların ardımını
bekliyorum :)

Şimdiden teşekkürler...

Sinan AKDAŞ