AMD64 Masaüstü Kurulumu (Çaylak)

Merhabalar, eğer daha önce bu sorunla ilgili olarak aynı e-mektubu (farkında olmadan) birden fazla kereler yollamamdan dolayı benden nefret etmediyseniz bir şeyler sormak istiyorum.

Apt kaynaklarını belirtildiği gibi (deb http:/ftp.tr.debian.org/debian-amd64/debian sarge main contrib) şeklinde düzenledim ve gerçekten de "apt-get install kde kde-i18n-tr" komutunu verdiğimde yaklaşık 3 saat süren bir d/l işlemi başlıyor (Buna indirme mi diyelim? ya da yansılama?). Ancak d/l bittikten sora kuruluma geçtiğinde, sanırım libc6 ve libc4 arasında bir problem yaşanıyor. Çok aptalca duyulduğuna eminim ama, bunların ne olduklarından da emin değilim, isimlerinden yola çıkarak C kütüphaneleri olabileceğini düşündüm ama bilemiyorum. Kurulumda izlemeye çalıştığım sıra ekran kartı sürücüleri, (nvidia) x11 ve kde olmalı diye düşünüyorum ancak Serdar Aytekin'in dökümanlarında belirtilen "apt-get install molude-assistant" komutu (bunun ardından module-assistant auto-install nvidia ve apt-get install nvidia-glx nvidia-kernel-common geliyor ancak bu aşamalara gelemedim bile) dizin-dosya bulunamadı hatasıyla dönüyor. "640x480'de olsa, kde kurayım sürücüleri nasıl olsa yüklerim" diye düşünerek x11 ve kde'ye geçtiğimde ise dediğim gibi libc6 ile ilgili hatalar var. Hangi log dosyanın neresini okuyarak anlamlandırmaya çalşımalıyım? Tüm bunlardan önce başka işlemler mi gerekiyor?

Bir de debian iso'larında, hangi paketin hangi cd'de yer aldığını nasıl öğrenebilirim? Tüm kurulum dökümanlarında, "masaüstü ilk iki cd'dedir" deniyor ama ilk iki cd'den kde kurulumu başaramıyorum.

İlginize teşekkür ederim.