Re: Disk Kurtarma !!!

evet ide=nodma sorunu çözdü ( bu hdd'nin hızını azalttı galiba )

Fakat başka bir sorun oluştu !!!!!!!!!! Heralde MBR uçmuş çünkü açılışta "insert system disk " uyarısını alıyorum

#grub-install /dev/hda yaptığımda no error ile kuruluyor..... #cfdisk yaptığımda açılış bayrağının yüklü olmasına rağmen sistem açılmıyor.

( UBCD imdadıma yetişiyor ve
# boot : linux root=/dev/hda ide=nodma ile sistemi açıyorum )

Açılıştaki sorunu anlayamadım . Yardımlarınız için çok teşekkürler

sevgi , saygı ve linux

Merhaba,

* ozgur oktay nar [Tue, Aug 09, 2005 at 09:46:58AM +0000]
> diskin mbr si uçmuþtu.linuxnettin 3.sayýsýndaki UBCD ( ultimate boot cd ) > içindeki HUTiL adlý program ile diskimi tekrar 40 GB gösterir oldum.Fakat
> DMA time out hatasý aynen devam ediyor.

Sisteminizi "ide=nodma apm=off acpi=off" parametrelerinin tumunu
kullanarak acmayi deneyin. Problemin DMA veya APM/ACPI kaynakli olma
ihtimali  yuksek. Bu sekildeki acilista sorun yasamazsaniz yukaridaki
parametreleri uygun sekilde deneyerek sorunun hangi durumda ortadan
kalktigini tespit etmeye calisin.

--
Saygilarimla,
Serdar Aytekin