Re: bootsplash nasıl ?

http://www.debian.org.tr/?q=bootsplash

Bu döküman size yardımcı olacaktır. Kolay gelsin..

079810 yazmış:

Merhaba;
Debian 3.1 r0a sarge kullanıyorum. Bootsplash yüklemek istiyorum fakat internet bağlantım yok. Bootsplash ile ilgili belgelerde hep apt adresleri verilmiş fakat ben apt ile yükleme yapamıyorum internet erişimi olmadığı için. İstediğim hangi paketleri nereden çekeceğim ve bunları kendi çekirdeğime uygun hale nasıl getireceğim ? En azından hangi paketleri indireceğimi bilirsem gerisini halledebilirim. www.bootsplash.de <http://www.bootsplash.de> adresine giriyorum debian için sadece apt'a eklenecek adresleri vermişler. bu benim işime yaramıyor. Ben hangi paketleri indireceğim bilen var mı ? Şimdiden teşekkürler ...

begin:vcard
fn:Alper KANAT
n:KANAT;Alper
adr;quoted-printable:;;;Istanbul;;;T=C3=BCrkiye
email;internet:tunix@raptiye.org
x-mozilla-html:FALSE
url:http://raptiye.org
version:2.1