Re: USB diskden Debian kurmak

Merhaba

On 8/10/05, Recai Oktas <roktas@omu.edu.tr> wrote:
> Merhaba,
>

> Sarge kurulum kilavuzunda bu konu cok guzel anlatilmis:
>
>    http://www.debian.org/releases/sarge/i386/ch04s04.html.en
>
> Ingilizceniz yeterli degilse tekrar yazin, mealen cevirmeye calisiriz.

Burada USB kartindan nasil boot edilecegi anlatiliyor. Herhalde tam
aciklayamadim ama benim sorunum su:

- WinXP bir makineye wmware uzerinden yuklemek istiyorum ve sirket
networkunde oldugum icin gerek birsuru proxy, firewall, vs olmasi,
gerekse bandwidth kullanimindaki binbir turlu kisitlama yuzunden
GBlarca download yapmam imkansiz. Kurulumu bir sekilde yapsam bile
(mesela CDlerden ki onu da tercih etmiyorum cunku CD drivim su anda
calismiyor, tamir ettirmem gerekecek. Wmware sagolsun iso filelari
cdrom olarak tanitabildigim icin simdilik bi sorun olmadi ama birden
fazla iso file kullanilamiyor galiba sistemi restart etmeden, ya da
ben nasil yapilacagini bulamadim) updateleri yapmak icin ayni
problemlerle karsilasacagim.
- Evdeki makinemde hazir gayet hizli bi ADSLe sahipken diyorum ki ben
bi USB external HDye mirror kuriyim, hem kurulumun tamamini ordan
yaparim hem de arada sirada updatelerimi yapabilmis olurum.
- Bu yuzden sadece bir netinstall CDsi ve USB hd kullanarak hic
internete baglanmadan kurulum yapmak mumkun mu onu merak ediyorum.

Aslinda simdi dusundum de problem sadece kurulumda, updateler icin
local mirroru sources.list'e eklerim olur biter herhalde.

Murat