Re: Apache Derlenme Problemi

Leoman® wrote:
> Selamlar,
>
> Yeni kurduğum bir sarge üzerinde Apache derlemeye çalışıyorum. Konfigüre
> adımını normal şekilde geçebilmeme rağmen make dediğimde bir gariplik oluyor
> ve make yerine konfigre adımlarını yürütüyor.

autoconf araclariyla hazirlanan Makefile, Makefile.in veya Makefile.am
dosyalari daha yeniyse make'ten once configure'u tekrar calistirir.
Degisikliklerin Makefile'i degistirmesi icin. configure ciktisinda
asagida soyle bir uyari var:

> make[3]: Warning: File `Makefile.in' has modification time 1.5e+08 s
in the
> future

Sanirim sistem saatinizde bir sorun var. Dosyalari acarken sistem saati
gelecekte kalmis olabilir. "find ~/apache-x.y.z/ -exec touch {} \;" gibi
bir komutla tum apache kaynak kodu dosyalarin tarihlerini simdiki zamana
alin, sonra make yapin.

saygilarimla,

--
Serkan KENAR