Re: Load On Demand Ağaç menü

Timu EREN yazmış:

On 04/08/05, Yılmaz Uğurlu <yilmaz@mediaprestige.com> wrote:

1 - Bu sistemi (.dll ile COM nesnesi yaratma) Linux sistemler üzerinde
çalıştırmak mümkün olabilir mi?

  Bu Sorunun tam olarak net cevabını bilmiyorum ancak cevabın hayır
olduğunu düşünüyorum elbetteki bu bir tahmin. araştırmaya devam
etmenizi öneriyorum.

2 - Eğer mümkün değilse bu tarz bir uygulamanın Linux sistemler üzerinde
çalışan bir halini bulma şasım var mı?

  Verdiğiniz örneğe bakarak bir kaç fikir edindim bunları
doğrularsanız bir kaç yol ile yapılabilinir.

  İlk önce ana başlıkları alıp o ana başlıkların altında başka bir
alt başlık varmı diye bakıyorsunuz. ve bunlardan bir liste
oluşturuyorsunuz eğer kullanıcı üzerine tıklarsa hangi
id deki başlığa tıklamış ise bu sefer o id ye ait alt başlıkları
veriyorsunuz. benim anladığım bu.  Eğer buraya kadar doğru ise bunu
xml vs kullanmadan ve sayfalar arası iletişimi abartmadan ajax ve php
kullanarak kolayca yapabilirsiniz gibi geliyor. Php ile ajax ın
beraber kullanıldığı ve php içerisinden ajax sınıfını kullanan bir
adet sınıf mevcut google da ararsanız kolayca bulabilirsiniz. ancak
daha önce bu kadar büyük bir tree yapısı için hazır bir şeyler
gördüğümü söyleyemem.

  sorunuzun tam cevabı olmadı kusura bakmayın.

Amaç, 400 bin başlığı ihtiyaç duyuldukça göstermek.  Bu konuda
fikirlerinize ihtiyacım var.  Herkese iyi çalışmalar.