Re: Load On Demand Ağaç menü

Selam,

Ben belgeler.org için böyle bir menü oluşturuyorum.
Alt yapı tamamen XML olduğundan, bir XSL dönüşümü
ile ağacı üretiveriyorum.
http://belgeler.org/menuindex.html
Dosya biraz büyüktür (1M2 civarında olmalı).
Bu iş için benim bildiğim özel bir araç yok.

Esen kalın,
Nilgün

Per 04 Ağu 2005 16:35 sularında, Yılmaz Uğurlu şunları yazmıştı: