Re: ALSA'yla Başım Belada..!

Sorumu şöyle değiştiriyorum..

- Firefox'un hangi ses sunucusunu kullanacağını nasıl ayarlayabilirim ?

Teşekkürler..

Alper KANAT yazmış:

Merhaba,

Normal şartlar altında ALSA ile sistemimde sorunsuz olarak Firefox'da flash animasyon izlerken, MP3 dinleyip, film izleyebiliyorum. Kısaca birden fazla ses alabiliyorum. Daha önce bunu becerdim ama şimdi olmuyor.. :(

Sistemimde ALSA yüklü. Kendi derlediğim çekirdek de düzgün çalışıyordu. Ancak şöyle sorunlar yaşıyorum:

1) alsaconf ile ses kartım sorunsuzca tanınıp modüller doğru şekilde ekleniyor. Önceleri bunla ilgili bir sorun yokken, şimdi bilgisayarı her açtığımda alsaconf 'u tekrar çalıştırmadan modül eklense bile ses çıkmıyor. Mecburen /etc/modules içerisine bununla ilgili bir satır ekledim doğru çalışıp çalışmadığını bilmediğim bir parametreyle.. Şu anda çalışıyor gözüküyor ama bu çözüm pek hoşuma gitmedi..?

2) mplayer ve firefox ALSA ile ses çıkaramıyor. Oysa XMMS'te ALSA seçiliyken ses çıkıyor. Ben aynı anda ses çıkmasını istiyorum hepsinden... Bunu nasıl ve neyle sağlayabilirim ?

Umarım yardımcı olabilecek biri çıkar.. Teşekkürler..

begin:vcard
fn:Alper KANAT
n:KANAT;Alper
adr;quoted-printable:;;;Istanbul;;;T=C3=BCrkiye
email;internet:tunix@raptiye.org
x-mozilla-html:FALSE
url:http://raptiye.org
version:2.1