Re: KDE 3.4 iki cop kutusu

Selam,

ls -la ~/Desktop/*.desktop

dediğinizde neler geliyor?

Normalde çöp kutusu trash.desktop dosyasında tanımlı. Bu dosyanın içeriği
aşağıdaki gibidir

[Desktop Entry]
Comment=Contains removed files
Comment[tr]=Silinmiş dosyaları içerir
EmptyIcon=trashcan_empty
Encoding=UTF-8
Icon=trashcan_full
Name=Trash
Name[tr]=Çöp
Type=Link
URL=trash:/

Burada olduğu gibi trash:/ hedefini gösteren başka bir *.desktop dosyası varsa
bunları komut satırından silebilirsiniz.

Yalcin Cekic yazmış:

Selamlar,

Debian testing kurulumu yaptim.
KDE 3.4 install ettim. (Once KDE 3.3'u yukleyip, sonra 3.4 apt kay
nagini ekleyip upgrade yaptim) Sisteme giris yaptigimda
iki adet cop kutusunun oldugunu fark ettim.
Uzerine geldigimde bir tanesinde isim olarak
bir kac bos kare ve p harfi vardi (Herhalde Çöp yaziyor).
Digerinde ise trash.desktop
yaziyordu. Acaba dil problemimi  diyerek KDE dil ayarini
ingilizce yaptim. X-window'u restart ederek tekrar login oldum
ama bir degisiklik yok. Artik iki tane Trash'im var :-(
Bunlarin bir tanesinden nasil kurtulurum. Silinmiyorlar.

Sevgiler,

Yalcin