Re: opera internet gezgini yükleme

Selam,

Mon, 01 Aug 2005 12:38:56 +0300 tarihinde yaşar tunçez <ytuncez@gmail.com> şöyle yazmış:

Merhaba,
Sorun çözüldü. Teşekkürler. Bununla ne yapmış olduk acaba?

motif kurduk ( http://sozluk.sourtimes.org/show.asp?t=motif )

Bir de java ve flash kurulu olduğu halde java test sayfasına opera ile girip
baktığımda java yüklü değil diyor. Kurulumu yaptığım java ve flash
için buraya link mi vermemiz gerekiyor?

opera adres satırına
opera:plugins
yazınca ciktilar arasinda flash ve java gozukuyor mu ?

gozukmuyorsa eklentileri Tools->Preferences->Content->Plugin Options kısmından
göstermeyi deneyin.

On 8/1/05, Osman Yüksel <yuxel@sonsuzdongu.com> wrote:
Selamlar,

Mon, 01 Aug 2005 09:30:00 +0300 tarihinde yaşar tunçez <ytuncez@gmail.com>
şöyle yazmış:

> Merhaba,
> Debian sarge 3.1 de opera internet gezgininin deb paketini internet
> indirip kurulumu yaptım. Ancak her açılışta aşağıdaki mesajlar
> çıkıyor:
> Opera encountered a problem during plug-in setup.
> Plug-ins will not work properly.
> Check your installation.
>
> Could not start plug-in executable 'operamotifwrapper'.
> /usr/lib/netscape/plugins-libc6/operamotifwrapper-3
> Please install Motif.

apt-get install lesstif2
iş görecektir

> Plug-in path
> (Path can be modified in Preferences dialog)
>
> /usr/lib/opera/plugins
> /usr/local/Acrobat5/Browsers/intellinux
> /home/dingil/.netscape/plugins
> /usr/lib/mozilla/plugins