xawtv problemi

Merhabalar,
Debian ile TV kartımı kullanabiliyordum, ancak ne oldu bilmiyorum ama şimdi çalışmıyor. xawtv 'yi KDE menüsünden çalıştırınca sadece mavi bir ekran geliyor ve hiç bir tepki yok, ne ses ne görüntü. Belki hata mesajı verir diye konsoldan çalıştırdım aşağıdaki uyarıyı  verdi. Acaba farkında olmadan gerekli bir font paketini mi kaldırdım?

This is xawtv-3.94, running on Linux/i686 (2.4.27-2-686)
Warning: Cannot convert string "-*-ledfixed-medium-r-*--39-*-*-*-c-*-*-*" to type FontStruct

Aynı şekilde kdetv de çalışmıyor. O da mavi bir ekranda takılıp kalıyor. Bu sorunu nasıl aşabilirim. xawtv ve kdetv'yi kaldırıp tekrar kurdum ancak sonuç gene değişmedi.
Bir de debian ile hazır gelen bir radyo programı yok herhalde, debian'da kullanabileceğim (KDE)  güzel bir radyo programı önerebilirseniz sevinirim.

Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler,
Kolay gelsin...