RE: kernel 2.6'da cdrom sürücü ile ilgilifarkli bir sey mi yapmak gerekiyor?

Title: RE: kernel 2.6'da cdrom sürücü ile ilgilifarkli bir sey mi yapmak gerekiyor?

>Disk iletisimin SATA PATA ATA (bunlari Linux SCSI olarak bagliyor) v.s.
>protokoller kullanmadigi için muhtemelen...

>Sana kötü bir haberim var :

>Merhaba,
>/> Kernel 2.6.8.1 'de CD yazmayla ilgili bir bug varmis sanirim ve bu /
>/> nedenle K3B, XCDRoast gibi programlar CD Yazici bulamadiklarindan /
>/> çalisamiyorlar. Aslinda bu sorun daha çok 2.6.8.1 ve cdrecord arasinda /
>/> yasanan bir sorunmus sanirim. XCDRoast'in ana sayfasinda ya çalisan
>eski /> kerneli kullanin ya da kernelinize ide-scsi destegi verin deniyor.
> [...]

Simdi xcdroast'u da kurdum ve root kullanici ile calistirip
her zaman yaptigima benzer dosyadan CD'ye yazma isini denedim
yaklasik 200 MB'lik dosya setini 30x kadar bir hizla 10-15 sn.
civari sürede yazmayi tamamladi.

Neyse artik, root olarak ya da sudo ile filan bir sekilde
halledecegiz.

Bilgiler icin tesekkürler...