Re: nvidia yükleme problemi: kernel-image-2.6.11-1-686 yükledikten sonra bir türlü halledemedim

Cts, 2005-07-23 tarihinde 18:18 +0300 saatinde, Emre Sevinc yazdı:
> nvidia yükleme problemi: kernel-image-2.6.11-1-686 yükledikten sonra
> bir türlü halledemedim
>
> Merhaba,
>
> Belki Debian ustalari bana yardim eder.
>
> SBCL Common Lisp derleyecisinin son sürümü ile ilgili
> bir futex mevzusundan ötürü yillardir kullandigim 2.4.18'den
> son sürüme geceyim, maceraya atilayim dedim.
>
> Maalesef 2.6.11-1-686 kernel'inden sonra makina acilmakla
> birlikte X'i baslatamadim. Herhalde nvidia driver meselesidir
> diye biraz etrafa bakindim.
>
> Google'dan buldugum seyleri denedim yine de basaramadim,
> [...]

Nvidia sürücülerini Debian non-free arşivinden kurmayı denediniz mi? En
güzel şekliyle böyle oluyor :)

nvidia-glx, nvidia-kernel-common ve nvidia-kernel-source paketlerini ve
modules-assistant paketlerini kurun. Daha sonra X'i kapatın komut
satırında root olarak "m-a prepare" komutunu verin (kernel-source
paketini kaldırabilirsiniz) "m-a a-i nvidia-kernel" komutu ile
çekirdeğiniz için gerekli modül derlenir ve kurar. Tabii bu işlemlerden
önce eski sürücüleri ve kütüphaneleri kaldırmayı unutmayın.

İyi akşamlar.

--
Erçin EKER
UIN:82166128

 .''`.
: :' :  Born to use Debian.
`. `'   GPG KeyID: 3DD6DF91
  `-    Fingerpring: BA95 1DDD 8961 665B 8536 B942 8D43 3EF0 3DD6 DF91