philips ed16 external dvd-rw debianda çalıştı ammaaaa...

Herkese Merhaba
Dün almış olduğum philips ed16 usb dvd-rw ımı gnome masaüstü ortamında rahatlıkla görüyorum. Yani herhangi bir medya taktığımda direk masaüstüne kısayol olarak geliyor ve pencere açılıyor. Buradan taktığım medya eğer boş dvd veya cd ise buradan drahatlıkla yazabiliyorum. Buraya kadar herşey normal.

Cd yi veya dvd'yi yazdıktan sonra ister yazdığım cd olsun ister başka bir cd olsun taktığım zaman sistemde hiçbir tepki olmuyor. Sanırım burada elle mount etmem gerekiyor ama nasıl yapılacağını bilmiyorum. Normalde  kendisi otomatik  olarak /media/cdrecorder altına mount ediyor.

Özetlemek gerekirse sistem kendisi dvd-rw ı otomatik olarak mount etmezse kendim nasıl mount ederim?

--
Mehmet Recep Türkoğlu
İTÜ Maden Müh.