dosya haklari ve kullancilari

Merhabalar.

Cok acil bir konuda yardima ihtiyacim var. Dun Desktop Debianim da bir
grup dosya ve dizinde owner ve chmod ayari yaparken /usr in altindaki ki
doyalarinda owner ve mode larini bozdum .suan sadece root olarak
kullanabiliyorum. Cok acil desktopumu kullanmam gerekiyor. Google da
default owner ve mode lari geri getirebilecegim bir utility ariyorum ama
henuz bulamadim. Boyle bir util - script vs. bilen varsa bildirebilirmi
acaba. yoksa bastan kurmam gerekli. Kurmak tek tek degistrimekten daha
guvenli ve kisa surecek gibi gorunuyor.

Saygilar, Tesekkurler ....

Serdar Cihaner.