Re: GNOME 2.8.3'te Başlayan Sorunlar..?

Merhaba,

Alper KANAT yazmış:

Merhaba,

GNOME 2.8.3'te yeni yeni sorunlar başladı. Bunları yaşayan sadece ben miyim acaba ?

Uygulamalar->Masaüstü Tercihleri->Gelişmiş menüsü içerisindeki Ekran Koruyucu ve Oturumlar bağlantıları yok ? Oysaki özellikle xscreensaver paketinin gl ve gnome paketleri yüklü.. Bir sorun olmaması lazım ? GNOME'u tekrar da başlattım ama sorun hallolmadı.

Sanırım GNOME 2.10'a geçiş sürecinde bazı şeyler değişmeye başladı. Bir önceki kurulumumda Gaim'i ve OpenOffice.Org2 paketlerini sorunsuz bir şekilde sisteme kurarken şimdi bir çok şeyi güncellememi istiyor.. Oysaki sistemim testing'de ve melez bir sistemim var.. Geneli testing ve unstable depolarından..

gelişmiş menüsündeki oturumlar duruyor bende ama ekran koruyucu bende de yok oldu, hatta ekranı kilitle dediğinizde ortaya çıkan ve mouse yada klavyede bir hareket yaratmanızla şifre soran xscreensaver'da bir gariplikler var(giriş yaptığım kullanıcının şifresini yanlış olarak görüyor), ama ekran koruyucu kısmına ulaşamadığım için müdahale edemiyorum. neyse yalnız değilsin alper. arada sırada olur böyle şeyler :)

kolay gelsin.