Re: Sony Vaio S3HP - ACPI/SATA

Merhaba,

* Tonguc Yumruk [Sat, Jul 16, 2005 at 02:08:51PM +0300]
[...]
> Sarge installer ile yaptığım denemede ise ACPI görülebilir bir probleme
> yol açmadı fakat bu seferde installer yonga setinin üzerindeki SATA
> özelliğini tanımadığından olacak hard diski görmedi. Bulabildiğim tüm
> SATA/ATA ile ilgili modülleri yüklememe rağmen ide-detect ve ide-disk
> gibi bazı modüllerin bulunamadığından şikayet etti. Normal PC'lerde bu
> durum için SATA'ya PATA emülasyonu yaptırma seçeneği var fakat bu
> dizüstü makinada böyle bir seçenek bulamadım.

Bununla ilgili bir hata kaydi girilmis:

 http://bugs.debian.org/315231

Ancak orada da cozum onerilmemis. Asagidaki adreste Sarge imajinin hack
edilip 2.6.11 serisi cekirdek dahil edilmis hali var.

 http://blog.blackdown.de/static/debian/debian-2.6.11-i386-businesscard.iso

Dilerseniz bu imaj ile bir deneme yapin. Sorunuzu cozerse veya siz farkli
bir sekilde soruna cozum getirirseniz cozum yontemini belgelendirmek faydali
olabilir.

--
Saygilarimla,
Serdar Aytekin