RE: dpkg -r veya dpkg -P belgeleri, binary dosyalari vs. kaldirmaz mi?

Title: RE: dpkg -r veya dpkg -P belgeleri, binary dosyalari vs. kaldirmaz mi?

-----Original Message-----
From: benimkaosum #@# [mailto:benimkaosum@hotmail.com]
Sent: Sat 7/9/2005 5:33 PM
To: Emre Sevinc; debian-user-turkish@lists.debian.org
Subject: RE: dpkg -r veya dpkg -P belgeleri, binary dosyalari vs. kaldirmaz mi?

> Merhaba,

> Sbcl'in farkli sürümlerini ayni anda sisteminizde barindiriyor olmaniz mümkün mü?

>Iyi Çalismalar
>Murat Saglam

Her sey mümkün! :) unstable sbcl patlak cikti, iyi tamam onu kaldir
dedim, testing deposundaki sbcl'yi yükle dedim, problem cikti, tam
ne oldugunu anlamadim, elinde satir kosan manyaklar misali apt-get remove
dpkg -r, dpkg -P ile biraz bogustum, sonra bir ara baktim
unstable icin bir de sbcl-common varmis, mimari bagimsiz paket hesaabi,
onu kaldirmaya calistim, filanca /usr/share/doc/sbcl vs. dolu dedi
e silsene kardesim diyemedim, gittim elle sildim, neyse sonra yine
apt-get install sbcl/testing bu sefer oldu.

Lisp dedik, Debian dedik, bagrimiza bastik bizi bu hasta hallerde
(firk firk...) ugrastirdi durdu, neyse, 20 dk.lik kivranmanin
sonucunda Emacs'a ve SLIME icinden SBCL'ye tekrar kavustum, mutlu
oldum (bir sonraki hataya kadar! :)

Bu arada SBCL ile ilgili e-posta ile bug report gönderdim,
bakalim neymis mevzu.

Hikayenin baslangic noktasi icin bkz. comp.lang.lisp:

http://groups-beta.google.com/group/comp.lang.lisp/browse_frm/thread/a87893925ce0a19a/29f5bbdc04678248