Re: Debian'da Quake 3

Evet; ben bu yöntemi uyguladım. Sonuçta çalışıyor ama ekran görüntülerindeki gibi oluyor herşey... Başka bir sorunum yok.. Çalıştırdığımda çıkan yazılara bakacağım ipucu elde etmek için ama daha önce birşey dikkatimi çekmemişti..

Mehmet Türker yazmış:

Benim bildiğim o cd den (exe olan) sadece data dosyalarını alıyorsun. Linux
için olan motoru ise ya sitesinden indiriyorsun ya da apt ile kuruyorsun.
Ama apt kaynağını bilmiyorum.
Mehmet Türker
http://www.turker.name.tr
begin:vcard
fn:Alper KANAT
n:KANAT;Alper
adr;quoted-printable:;;;Istanbul;;;T=C3=BCrkiye
email;internet:tunix@raptiye.org
x-mozilla-html:TRUE
url:http://raptiye.org
version:2.1