Notebook için 915GM video desteği.

Merhaba,

Bir notebook almaya niyetlendim. Birkaç gün denemeler yapabileceğim bir cihaz var elimde. Video sistemi entegre 915GM. Ekran çözünürlüğü 1680x1050.

Bir süre önce konuşulmuş burada, xorg ve ubuntu lafları içeren alengirli (en azından bana göre) birtakım çözümler var görünüyor. Bu konuda son zamanlarda herhangi bir gelişmeden haberdar olan var mı? Stable ve testing yükledim deneme amaçlı ama olumlu sonuç alamadım bildiğim yöntemlerle. Debian sistemi dışında birşeyler yüklemeden bunu çalıştırmanın yakın gelecekte herhangi bir yolu olacak mı, merak ediyorum?

Saygılar.