Re: debian sarge ye openoffice 1.1.4 kurulumu

source.list'inize aşağıdaki satırları eklerseniz buradan 1.1.4 sürümünü kurabilirsiniz ama hiçbir sorumluluk kabul etmem. Bilmiyorum belki de unstable depoya girmiştir. Oraya bir bakın isterseniz.

# The official debian experimental branch.
deb http://http.us.debian.org/debian/ ../project/experimental main contrib non-free