Re: Fazlamesai.net Hackerların Saldırısına Uğradı...

Merhaba;

Olayın Linux ile ilgisi yok. Tahminimce bu şahıs bir editör hesabını ele
geçirdi ve o editörün hesabıyla haber yazar gibi "hacked by ıvırzıvır" falan
yazdı.

Per 09 Haz 2005 22:32 tarihinde, ouncuoglu@ispro.net.tr şunları yazmıştı:

--
Yaşar ŞENTÜRK