RE: GPL hakkında

Peki yazılımı müşterinize para karşılığı koduyla beraber sattıysanız ve kod
üzerindeki bütün hakları (değiştirme , satma vs) müşteriye devrettiyseniz bu
yine de GPL sayılmaz değil mi ?
Hayır eğer sayılıyorsa biz bütün şirket GPL olarak çalışıyor oluruz o zaman
:)
Mehmet Türker
http://www.turker.name.tr

GIZLILIK NOTU
Bu e-posta mesaji gizli, hassas bilgi ve/ya da ekler icerebilir. Bu mesaj, mesajin alici kisminda belirtilen kullanici/kullanicilara gonderilmistir. Eger mesaji yanlislikla almissaniz lutfen gondereni acilen bilgilendiriniz, mesaji ve tum kopyalarini siliniz.
Bu mesaj bilinen tüm viruslere karsi Symantec Antivirus ile taranmistir.

CONFIDENTIALITY NOTICE
This email may contain confidential information and/or attachments. This email is intended for the use of the addressee only. If you receive this email by mistake, please advise the sender immediately and delete the email and any copies of it.
This e-mail has been scanned by Symantec Antivirus for all known viruses.