Re: [Fwd: Re: 64 bit sarge]

Merhaba
Şu an jigdo ile sargenin dvdsini indiriyorum. İso dosyasını bir klasöre mount edip içindekilere şöyle bir baktım.  İçerisinde pek çok kerneli barındırıyor. Hatta kernel-image-2.6.8-amd64 diye bir klasör barındırıyor. Bunun içerisinde 5 tane kernel var. Bunlar 3 çeşit generic, k8 ve p4.

 k8 ve p4 ün smp olan yani 1 den fazla işlemcisi olan sistemler için  bile kernel var.
On 6/8/05, Afsin Taskiran <afsin@taskiran.org > wrote:

> AMD 64 bit islemciler icin sarge i nerecen bulabiliriz? Asagidaki [1]
> adreste bulamadim.  Bu adreste [2] de eski tarihli net-install cd leri
> var. 64 bit icin sarge stable depoya girmedi mi?

Hayır, AMD64 için resmi Sarge desteği yok.