Debian'da Quake 3

Selamlar,

Debian'ımda biraz da oyun oynayayım diye Quake 3 kurmak istedim. Gayet güzel kurdum ve şu anda çalışıyor.. Ancak texture'larda bir sorun var, oyun açılınca ekrandaki görüntüler bulanık ve ayrıntılar seçilemez bir şekilde çıkıyor görüntü.. Tam olarak ifade edemedim ama dilerseniz resmini de çekip atabilirim. Böyle bir sorun yaşayan, nedenini bilen, Quake 3'ü başarıyla oynayan varsa benimle iletişime geçebilir mi acaba ? Teşekkürler..

begin:vcard
fn:Alper KANAT
n:KANAT;Alper
adr;quoted-printable:;;;Istanbul;;;T=C3=BCrkiye
email;internet:tunix@raptiye.org
x-mozilla-html:TRUE
url:http://raptiye.org
version:2.1