Re: vpn

Merhaba,

> windowstan ornek vermek gerekirse "Sana özel ağ" diye bir baglanti
> olusturuyorum. ve kendime ikinci bir ip aliyorum (vpn' in baglantinin
> bana verdigi sirketin ic ip' si)

Bu kısmı çok anlamadım. Bu işi evden mi yapıyorsunuz? Yani evden işe
bağlanmak için ip niz zaten elinizde olmalı evdeyken değil mi? (ip yi
biliyorsanız aşağıdaki önerimi deneyebilirsiniz)

> sonra remote desktop ile servera baglaniyorum

Burada şöyle bir numara yapılabilir. Şirketin güvenliği sadece "remote
desktop" portuna izin veriyorsa, Realvnc programından o açık port
yazılabilir. Bilemiyorum bunu yapmak ne kadar *doğru* yada başka bir
sıkıntı yaratır mı, ancak bence en azından bir denemek lazım : )