Re: debian ve dizüstü

Hocam tavsiyeler için teşekkür ederim. İnceliyorum.

Bu arada bir kaç not ve düzeltme ekleyeyim.
* 1000$-1500$ arası dedim ama siz gene de öneride bulunurken 1000$-1200$ arasını alın. Artık 1500$'ı nasıl yazdıysam bilemiyorum, boş bir anıma denk geldi sanırım. :)) * Yanında zorla MS Windows satan ürünlerden ziyade işletim sistemsiz gelen modeller tercihim olacaktır. Kullanmayacağım bir sisteme boş yere para vermek istemem. :)
* Ses ve ekran kartı kesinlikle onboard olmalı, fazlasına ihtiyaç yok.
* HDD 20gb bile olabilir aslında. Kullandığım PC'de 160gb var zaten, o yüzden fazlasına ihtiyaç yok.
* İşlemci konusunda hiç bir fikrim yok.

(Görüldüğü üzere fiyatın artmaması için her türlü fedakarlığı yapıyorum. :)))

iyi çalışmalar,
koray

Recai Oktas yazmış:

HP nc4010 veya nc8000'in 12" modelleri (1.6 kg) Debian gelistiricileri
arasinda cok yaygindir.  Cebine uymayabilir ama.  Bir de iBook var, ne
desem az. :-)