Re: Grub gitti!!!

Fatih ARSLAN yazmış:

http://www.linuxnet.com.tr/modules.php?name=Tutorials&op=viewtut&id=5

Burda nasil yapildigini anlatan bir makale var, belki isine yarar.
Benimde birkere basima böyle birsey gelmisti, ama grub'u degilde
Debian yeniden yükledim :))

On Sun, Jun 05, 2005 at 05:48:29PM +0300, Selim YASAR wrote:
merhaba...herkese iyi pazarlar...(ben gibi çalışmak zorunda olmayanlara tabikide).

benim makinede iki adet hdd bulunuyor..ben az önce primary diskime windozu yükledim...haliylede grub silindi...bunu tekrar nasıl yükleyebilirim...elimde knoppix cd im yok...ve debian secondary diskimde yüklü...

herkese kolay gelsin

fatih kardeş cevabın için teşekkür ederim ama o yazıyı okudum ve debian ın ilk cd sini takıp boot ettigimde normal kurulum yapıyor...bunun başka bir yöntemi var mı? yani açılış disketiyle falan olmaz mı?koca sistem var onu tekrar yüklemek, ayarlar falan 3 gün sürer... :-)