Debian Bürokrasisi

Merhabalar,

Geçenlerde testing depolarının stable'a taşınacağını duymuştum. Sanırım süreç şu anda işliyor. Merak ettiğim nokta ise ben ve benim gibi sarge sempatizanlarının xorg, gnome 2.10 gibi paketlere relase olarak ne zaman ulaşabilecekleri hakkında bir öngörü olup olmadığı... Bu paketlerin öncelikle unstable'a mı girmeleri gerekiyor ? Son olarak Ati sürücülerinin ne zaman debian depolarına gireceği hakkında bir bilgisi olan var mı ?

Teşekkürler
Murat Sağlam

Not : nvidia2 çipsetli anakartlar neden acpi ile uyumsuz ! (bu bir soru değil sitem :) )