Re: SARGE KURULUMU :)

Merhabalar,
Emin olmak için soruyorum, sources.list de değişiklik yaptığınızda
apt-get update komunutunu veriyor musunuz?

Bir de sanırım listeden cevap almanızı yavaşlatacak bir durum söz
konusu. Daha önce başka bir arkadaş da belirtmişti galiba.
E-postalarınızı yahoo dan attığınız için, ve yahoo hala bu saatte adam
gibi utf-8 desteği vermediği için epostalarınız aşağıdaki gibi çıkıyor.
(Eğer yahoo hatasını örtmek için düzeltiyorsa, şöyle anlatayım, her
türkçe karaterin yerine & # 305 gibi bir karakter çıkıyor, boşluklar
olmadan)

Bu yüzden eğer daha sağlıklı iletişim kurmak istiyorsanız, ya Türkçe
harfler kullanmayın (ki bu olcak şey değil..), yada başka bir e-posta
adresi edinin, gmail sanırım iyi (gerçi onu da cia dinliyo diyorlar ama
: ) ) , başka servis sağlayıcıları da var gördüğüm kadarıyla (liste
arşivinden epostaların yollandığı adreslere bakabilirsiniz). Not. şuan
kullandığım adrese ayda (+10 mb alan) 5 YTL gibi bir ücret ödüyorum,
alan adı da yıllık 7 YTL gibi birşeydi.

Ben de uzun süre yahoo kullandım (hatta yahoo dan bu listeye katılmaya
çalışmıştım, nasıl olduğunu hala bilemediğim bir şekilde liste yahoo
adresini reddetmişti) ancak, yakın zamanda, bu sorunun da katıkısıyla
şuan kullandığım eposta adresini aldım.

İyi günler,
Can Kavaklıoğlu