Toshiba Satellite ve Pil Durumu Problemi - ACI SON :(

               Herkese merhaba,

fnfxd diye bir paketi yüklerken aldığımız bir hata mesajı için fnfxd'nin sitesine gittik ve orada aşağıda kopyaladığım yazı ile karşılaştık. Bir anda bütün problem çözüldü ama istediğimizi (en azından şimdilik) yapamayacağımızı göstererek çözüldü. :( İşte o (acı) mesaj;

"One exception: There are a few laptops which do not have a Toshiba (e.g. Satellite P25-S520) but a Phoenix BIOS. These machines will fail on loading the Toshiba ACPI driver and hence will not be supported by FnFX."

Ne yazık ki bana gönderilen (ve MEB'den laptop alacaklara gönderilecek olan) laptoplarda bu Phoenix BIOS var. Böylece neden toshiba_acpi modülünün yüklenemediğini anlamış olduk. Sanırım bir çözüm geliştirilmesi için beklemek zorunda kalacağız. Bunun yanında aslında kapatma düğmesine basınca makinanın otomatik kapanması işleminin gerçekleştiğini de farkettik. Yani acpi bir miktar da olsa (bu ne demekse :)) çalışıyor.

Bu durumda apm vb. için bir öneri varsa onları da alablirim. Ama şimdilik durum bu ve biraz can sıkıcı.

   Yardım etmeye çalışan herkese teşekkür ederim. İyi çalışmalar.

Mehmet Ali Aksoy