Re: Stand Gorevleri

Eski bir linuxcu yeni bir debiancı olarak hertürlü göreve hazırım

05556225372

Azer Demir wrote:

herkese merhaba,

benim de numaram 0 535 938 78 14.

cumartesi sabahı orada olacağım. görüşmek üzere.

On 5/17/05, F I R A T <firat@kucuk.org> wrote:
Merhaba arkadaşlar,

benim numaram ise 0 555 422 77 55

Ben de cumartesi 9:30 - 11:00 arası sabah sabah Fırat KÜÇÜK programı ile
siz dinleyicilerin karşısında olucam. Benden sonra Erhan Kesken, Azer Demir
arkadaşlarım
yayını devralacak.

bol penguenli günler.

Serdar Aytekin wrote: Merhaba Arkadaslar,

[Bu iletinin bir kopyasini da Recai beye gonderiyorum.
Belki kendisinin de
eklemek istedigi konular
olabilir.]

http://www.serdaraytekin.com/senlik.htm

adresindeki
cizelgeyi uygulayacagiz. Gerekirse senlik esnasinda
yine ufak tefek yer
degistirmeler vs. yapilabilir.

Ancak su an butun arkadaslarin bu cizelgenin
bire-bir uygulanacagini
dikkate alarak gorevlerinin oldugu saatlerde stand
yerinde bulunmaya
ozen gostermelerini rica edecegim.

Stand gorevi olupta
herhangi bir aksilikten dolayi gelemeyecek olan
arkadaslar daha onceden
haber edebilirlerse o arkadasin gorevini
bir sekilde devralabiliriz.

Simdi
ufak tefek ricalarim olacak.

1- Tum arkadaslar bana cep tel numaralarini
gonderebilirler mi?

Gerekli olursa benim cep numaralarim :

505 339 32 18
(Bu numaram hep acik olur genelde)
533 62 61 999 (Ancak su an kapali. Sim
karti bulamiyorum :( )

2- Standda Microsoft veya diger Linux dagitimlari
ile ilgili polemiklere
itmek isteyen arkadaslarimiz olursa, sizi bu yonlerde
tahrik edecek
sorular vs. sorup zihninizi bulandirmaya sizi tahrik etmeye
calisanlar
olursa lutfen bu arkadaslar ile polemige girmeyelim.

Bu tur
polemiklere girmek hem Debian Gnu/Linux'un karizmasina yakismaz,
hem de bu
tur usluplar bizim icin gecerli olmamali.

Biz Debian'in iyi ve guclu
yonlerini elimizden geldigince izah etmeye
calisiriz, gelen arkadaslara
tanitim brosurlerimizi ve Sarge cdlerimizi
veririz arkadastan denemesi rica
ederiz.

Bu konularda zaten gerekli duyarliligi gosterdiginizi listemizin
kalitesinden de anlayabiliyorum. Konuya benden daha duyarli ve
hassass
oldugunuza da eminim. Ancak ben yinede bu konulari hatira getirmek
istedim.

Lutfen bu sozlerimi sadece bir *rica* olarak algilayin. Ukalalik
ettiysem
affola.

Hepinize cok tesekkur ediyorum.

Gorusmek uzere,

Not :
Stand ile ilgili gorusulmesini istedigini konu/konular varsa
herkese reply
ederek mail yazin. Birlikte goruselim. Tabi ozel olarak
aktarmak
istedikleriniz icin yine ozelden yazabilirsiniz.

--
Saygilarimla,
Serdar

--
Öğr. Gör. Fırat KÜÇÜK
Industrial Electronics Program Coordinator

http://firat.kucuk.org/,
firat[at]kucuk[dot]org

M Fatih YUKSEKTEPE
http://www.blogcu.com/mfayks/