Re: Swap alanı ile ilgili bir soru..

Merhaba,

[Kucuk bir ricam olabilir mi?  Thunderbird'un kullanici tercihlerinden
mesaj gonderme bicemini duz metin olarak ayarlayabilir misiniz?  Bu
sekilde benim gibi konsolda calisan kullanicilar gonderdiginiz iletileri
daha kolay okuyabilir :-) Turkce surumde (mozilla-thunderbird-locale-tr)
bu ayarlar (yanlis gormediysem) soyle:

    Duzenle -> Cevap Derleme -> Gonderim Ozellikleri
	-> Metin Bicimi -> Mesajlari duz metne cevir]

* Abdullah Teke [2005-05-18 00:23:06+0300]
> Sistemimdeki farklı partitionlara deneme amaçlı olarak farklı
> dağıtımlar kurmak istiyorum. Bu farklı dağıtımlar için aynı swap
> alanının kullanmam problem yaratır mı? Daha önceden böyle bir işlemi
> gerçekleştiren birileri var mı? Var ise deneyimlerini paylaşırsa
> sevinirim. Debian ile tanışan biri olarak gün geçtikçe sevmeye başladım
> ben bu dağıtımı. Teşekkürler.

Hayir problem olmaz, gonul rahatligiyla yapabilirsiniz bunu.