Re: Toshiba Satellite ve Pil Durumu Problemi

* Mehmet Ali Aksoy TÜYSÜZ [2005-05-18 00:11:38+0300]
>    Zaten Boran da benden benzeri bir şey istedi. Debian kurarken çıkan
> problemi ve çözümünü fazlamesai'ye yazacaktım ama şu pil problemini de
> halledeyim de öyle yazayım istedim. Üstelik makalenin adı da belli
> "Öğretmene Laptop var da Debian yok mu?". :) Dün saat 4'e kadar
> uğraştım, sonra bıraktım. Bugün doktora derslerim ile ilgilendiğim için
> laptop'a dokunamadım. Sizin de dediğiniz gibi bu sorunu çözmek bence de
> önemli. Aynı laptop'tan alabilecek insanlar için. Yarın ve olmazsa
> ileriki günlerde bu problemi çözüp makinamı ve Debian'ımı ağız tadı ile
> [...]

Tamam beklemedeyiz o halde :-)  Zeki bey Knoppix veya SimplyMepis'le
deneme onerisinde bulunmustu.  Bunu da not etmek de yarar var.  Bu
sorunu mumkun mertebe resmi Sarge surumunde yer alacak 2.6.8 serisi ile
ve cekirdek derlemeden cozelim, tabii cozum icin tek secenek cekirdek
derlemekse 'kernel-image-2.6.8-1-686-meb' adiyla bir seyler hazirlayip
(artik guvenlik guncellemelerini nasil takip ederiz ayri konu) bir yere
koyariz.