Re: Toshiba Satellite ve Pil Durumu Problemi

* Mehmet Ali Aksoy TÜYSÜZ [2005-05-16 15:31:28+0300]
>  Teşekkür ederim. Yarın devam edeceğim. İlgilenen herkese çok çok
> teşekkür ederim. Beklediğimden çok daha fazla ilgi gördüğümü
> söylemeliyim. Bugünlük bu işe ara vermem gerekli. Herkese iyi çalışmalar.

Mehmet bey, problem ne asamada?  Bu sorunu cozelim mutlaka :-)  Listede
bu makineye (veya diger MEB makinelerine) sahip arkadaslar varsa bilgi
verebilirler mi?  Enver'in dmesg ve lspci istemesi guzel oldu, bu
sekilde MEB'in su meshur makinesini de eldeki brosulerin haricinde daha
yakinen tanima firsati bulduk.  Sorunu cozdukten sonra cok kisa bir
HOWTO yazabilir misiniz lutfen, Debian-tr'ye, Fazlamesai'ye koyardik?
Hatta ekran goruntuleriyle falan adim adim Debian Sarge kurulumunu
anlatan hacimli bir yazi olsa daha da makbule gecer.