Re: Toshiba Satellite ve Pil Durumu Problemi

Merhaba,

menuconfig'de Power management options/Power Management support altında
hepsi.

Bu arada laptopuna Debian yükleyecek bütün öğretmenler bu sorun ile
karşılaşacak. Çözmek lazım bir türlü. Mehmet Ali bey kahraman olur
umarım :))

--
Can Burak Çilingir
 sığar mı ki