Re: vmware-modules-2.6.8-2-386

Ben alien aracılığı ile rpmden deb paketine çevirdim sorunsuz çalışmıştı.

On 5/14/05, Serdar Aytekin <serdar@debian-tr.net > wrote:
Cts, 2005-05-14 tarihinde 03:07 +0300 saatinde, koray yazdı:
[...]

> Ancak şimdi şöyle bir sorun var. Programın çalışabilmesi için vmware.com
> adresinde kayıt olup 30 günlük deneme için bir serial edinmek gerekiyor.
> Kayıt olup serial almama rağmen bu serial ile progrmı çalıştıramıyorum.
> 3 farklı mail adresiyle tekrar tekrar deneyerek kayıt oldum ancak
> verilen hiç bir key için bir türlü çalışmadı program.
>
> "Error saving serial number: no match" diyor sürekli.
>
> Acaba bu tarz bir durumla karışılaşan oldu mu?

Vmware'in yeni surumu cikmis (5.0). Kurdugumuz Debian paketi bir onceki
surume ait. Sanirim vmware'den verilen serial'de yeni surume ait. Boyle
olunca sizdeki surumde ( 4.5.2) calismiyor.

Isterseniz vmware'in sitesinden kaynak kodunu indirip onunla kurulum
yapin.

Bu yontem ile ilgili kurulum bilgilerine

http://www.vmware.com/support/ws5/doc/ws_install_linux.html

adresinden ulasabilirsiniz.

Bu yontemde kabaca soyle;

Vmware.com adresinden gerekli .tar.gz yi uygun bir dizine birakin.

tar -zxvf vmware-[surumu].tar.gz
cd vmware-distrib
./vmware-install.pl
vmware-config.pl