Re: iptables

Merhaba,

Çrş, 2005-05-11 tarihinde 18:36 +0300 saatinde, Emre KARAOĞLU yazdı:
> Merhabalar,
>
> Debian Sarge kurdum. Her şey son derece güzel gidiyor fakat bir sorunum
> var. Iptables kurallarını konsoldan yazıyorum bunda da sorun yok. Ama,
> örneğin redhat/fedora dağıtımlarında /etc altına yazacağımız bir
> iptables dosyasını okuyup, makina reboot edildiğinde aynı kurallar hep
> aktif hale geliyor. Sanırım iptables bir servis gibi çalışıyor ama
> debainda öyle değil galiba.
>
> Benim istediğim şu kısaca; iptables kurallarını yazayım bir dosyaya,
> makina her açıldığında okusun ve uygulasın. Biraz araştırdım ama
> [...]

Evet bu betigi sizin yazip /etc/init.d/ altina birakmaniz daha sonra da
bu betigin istediginiz acilis seviyesinde/seviyelerinde
baslatilabilmesini saglamaniz gerekir.

Bu konunun bir ornek ile ele alindigi Debian SSS belgesine
bakabilirsiniz.

http://sss.debian-tr.org/ch10.html#id2533382

--
Saygilarimla,