Re: iptables

http://www.fperkins.com/HowToCreateaStartupScriptinDebian.html

kolay gelsin

Emre KARAOĞLU wrote:

Merhabalar,

Debian Sarge kurdum. Her şey son derece güzel gidiyor fakat bir sorunum var. Iptables kurallarını konsoldan yazıyorum bunda da sorun yok. Ama, örneğin redhat/fedora dağıtımlarında /etc altına yazacağımız bir iptables dosyasını okuyup, makina reboot edildiğinde aynı kurallar hep aktif hale geliyor. Sanırım iptables bir servis gibi çalışıyor ama debainda öyle değil galiba.

Benim istediğim şu kısaca; iptables kurallarını yazayım bir dosyaya, makina her açıldığında okusun ve uygulasın. Biraz araştırdım ama bulamadım:( Acaba bu servisi biz mi yazmalıyız?

Şimdiden teşekkürler yardımlarınıza...

Sevgiyle, Linux'la..

Emre