[Fwd: Re: [Fwd: Re: Yeni kullanici problemleri (KDE'de USB HD mount edilmesi)]]

mesaj yanlislikla sadece bana gelmis, listeye gonderiyorum

Bu konu daha once de konusuldu ama bir cozum uygulanmadi gordugum kadarıyla.

Debian turkce listeci programinin "reply-to" kismina "debian-user-turkish@lists.debian.org"
yazilmasi icin ne yapilmalidir? Bunun gercekten onemli oldugunu dusunuyorum.
Eger ben de dikkat etmeseydim listenin bundan haberi olmayacakti
Hepimiz farketmeden onemli seyleri kaciriyor olabiliriz.Sonucta listeye atilan soru ve cevaplar sadece soruyu soranin degil baska kisilerin de isine yarayabilir, ki ben listeleri takip ederek bircok sey ogrendigimi soyleyebilirim, sanirim bircogumuz icin de gecerli bu.

Selamlar

Bu arada murat bey,
mount ile diskleri degil, disk uzerindeki partitionlari bağlarsınız. O yuzden sda1 olması normaldir, dogru olandır.

mount -t vfat /dev/sda usb0
seklinde yazmıstınız ama hata gozumuzden kacmıs.
Gnome'da sda seklinde gorunmesi ise acikcasi yanlis.Gnomeda'da sda1 yazmasi gerekirdi