Re: Kurulum �

Cevap gönderen herkese çok teşekkür ederim. Problemimi çözdüm. Bu kadar hızlı cevap dönen başka bir grup daha görmedim. Bundan böyle debian kullanacağım sanırım. Mazur görürseniz bir soru daha soracağım. İnternet üzerinden jidgo ile debian-woody-3.0rc5 binary isolarını indirip kurmuştum. Ama masaüstüme baktığımda KDE olarak 2.2.x versiyonunun olduğunu gördüm. Bunun nedeni ne? İndirdiğim isolar en son versiyonları değilmi? Bir de listede "sarge" diye bir terimi sıklıkla duyuyorum. Açıklayabilirmisiniz ? Teşekkürler...

Enver ALTIN wrote:
Merhaba,